Febra "Ai se eu te pego"

innatepego
Bieber fever se pare că s-a mai domolit, mai nou toată lumea e curpinsă de febra “Ai se eu te pego”. Nici Inna nu a scăpat,  se pare că îi place atât de mult încât şi-a rugat prietenii de la Play & Win să-i facă un remix, să-l poată cânta prin concertele sale.  Şi cum tot era “în zonă”, şi-a mai bagat nasul şi în “La Bamba”, şi uite-aşa îi dă ea pe spate pe fanii latini.
Deşi nu se poate compara cu originalul “Ai se eu te pego” al lui Michel Telo, parcă sună destul de ok şi varianta Innei. Luat prin surprindere de modul în care piesa se răspandeşte, Michel a înregistrat reprejor şi o variantă în engleză – “If I catch you” pentru a-i spori popularitatea.
Cum această febră s-a răspândit rapid în rândul fotbaliştilor  (totul a început de la dansul unui fotablist după un gol, din ce ştiu eu) nici vedetuţele noastre nu au putut sta deoparte şi fiecare o dansează şi o cântă după puteri :) )
Iniţial am dat peste remixul Innei (e şi greu să facă ea ceva şi să nu stârnească tot felul de reacţii), apoi vecina Roxana Vancea a luat lecţii de dans de la Andreea D (vocea feminină din piesele lui Dj Sava) şi acum ceva seri Antonia şi CRBL şi-au făcut de cap pe piesă în studioul ProFm.
Sursa.: Rimel.ro